Velkommen

Hejsa menneske.. Du har hermed klikket dig ind på et meget farligt område. Nemlig min blog!
Jeg ville skynde mig væk hvis jeg var dig. Ellers bliver du bare fortryllet af mit kedelige liv som kommende stasminister.

- Astrid

søndag den 11. marts 2012

Nr. 1

Hej. Dette er så mit første indlæg. Jeg vil nu begynde at blogge nogenlunde hver dag, men jeg vil ikke love noget..

Nå dagen er gået med at lave engelsk-lektier -_- og derefter en tur i parken.
Jeg har to hunde. Konrad og Wilma. Hold hæft hvor er de nuttede!! Men det synes enhver hundeejer vel deres egen hund er..
Det er egentlig det. Når det er weekend sover man jo længe. Det var så halvdelen af dagen o.s.v.

I aften kommer der Lykke!!!!!!! Kl. 20:00 DR/DRHD :D
Jeg glæder mig FUCKING meget! Selvom jeg har set den på DR's hjemmeside.. ups ;)

Inden jeg slutter vil jeg gerne lige gøre opmærksom på at jeg ikke kommer til at sætte kommaer, udover det der, da jeg ikke gider.


Mig inde på Christiansborg
- Astrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar