Velkommen

Hejsa menneske.. Du har hermed klikket dig ind på et meget farligt område. Nemlig min blog!
Jeg ville skynde mig væk hvis jeg var dig. Ellers bliver du bare fortryllet af mit kedelige liv som kommende stasminister.

- Astrid

tirsdag den 13. marts 2012

Nr. 3

Jeg elsker at glo på tøj. Har lige købt den sødeste kjole til en fest på lørdag! Uploader billede i morgen ;) Ja, jeg var altså i Lyngby storcenter med min storesøster her i dag..

Men lad mig starte med skole dagen. Charlie and The Chocolate Factory færdig.
Projektopgave. Gymnastik -_- Blev slået med en badminton ketcher. AAAVVVV!!!!!!!!! Får helt klart et blåt mærke.
Nå, hjem og lave lektier. Matematik. Burde have lavet mit fransk..

Lige nu chiller jeg foran computeren. Skal se Luksusfælden om lidt :)


Nørder de her sange..


- Astrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar