Velkommen

Hejsa menneske.. Du har hermed klikket dig ind på et meget farligt område. Nemlig min blog!
Jeg ville skynde mig væk hvis jeg var dig. Ellers bliver du bare fortryllet af mit kedelige liv som kommende stasminister.

- Astrid

tirsdag den 17. april 2012

Nr. 4

Hejsa små menneske-nørder...
Ja, jeg ved jeg ikke har skrevet i over en måned. Lev med det, hvis du ikke kan såå har du et problem.. MILLE!
Min dag er gået nogenlunde sådan:
Skole- røvsygt. Lavede nada..
Efter skole- sammen med søde Mille og se Bones ;) I Love It!!
Og vi kikkede altså på matematikken (kikkede). Bag efter en tur på marken. Der lugtede af komøj selvom vi bor i FORSTADEN!! FAT DET MOR.. IKKE LANDET, MEN FORSTADEN. Vi kastede med boldt og min ene hund, Wilma,  hentede den. Mens Konrad gravede (sjovtnok er han en gravhund, HAHA).
Nu chiller vi bare.. Hader når folk skriver/siger chiller, eller når min mor siger hænge ud :) Det lyder så underligt.

- Astrid


Ingen kommentarer:

Send en kommentar