Velkommen

Hejsa menneske.. Du har hermed klikket dig ind på et meget farligt område. Nemlig min blog!
Jeg ville skynde mig væk hvis jeg var dig. Ellers bliver du bare fortryllet af mit kedelige liv som kommende stasminister.

- Astrid

onsdag den 18. april 2012

Nr. 5

Lektier -_- Alt for mange lektier..
Fransk, dansk, matematik, engelsk og geografi.
Fik lavet det franske, danske og noget matematik.
Men lad os starte i skolen. Jeg skulle fremlægge i biologi om leveren. Jeg vidste det ville gå af lort, da jeg ikke havde den bedste gruppe :-/
Vi kunne ikke finde vores power point?! Heldigvis blev den fundet lige inden vi var ved at give op.. Det gik.
Bumelumelum kl. 14:10 fik vi fri. 20 min. tidligere end normalt. Men vores lærer Nina, har det med at give os tidligere fri hver onsdag :) TAK!
Ellers er dagen gået stille og roligt, jeg har set "Jul i Valhal" wupiii ;)
Nu sidder jeg og ser tv avisen..

-Astrid


Ingen kommentarer:

Send en kommentar