Velkommen

Hejsa menneske.. Du har hermed klikket dig ind på et meget farligt område. Nemlig min blog!
Jeg ville skynde mig væk hvis jeg var dig. Ellers bliver du bare fortryllet af mit kedelige liv som kommende stasminister.

- Astrid

torsdag den 19. april 2012

Nr. 6


Ja, det har været en begivenhedsrig dag :) Jeg har været til skolehjemsamtale kl. 14:45. Det gik fint (som altid) dog har jeg måske nogle problemer med temperamentet.. Jaja, det går nok :D
Efter det kørte vi til Lyngby, mine forældre skulle til et eller andet bankmøde, så jeg gik i centeret!!
Jeg lægger nogle billeder ud.
Jeg købte:
En kjole fra H&M - Den med hvid nederdel og blå/hvid/sort trøje.
I Monki - Den grønne kjole (den er pænere med det sorte bælte), den sorte top og den koralfarvede.
Paw sko - de der dejlige sko der :)

Senere tog vi til Blovstrød kro. Så nu er jeg stopmæt.. Puha!!
Jeg glæder mig fucking meget til Paradise-finale.!
Håber Tina-Maria vinder :)

- Astrid






Ingen kommentarer:

Send en kommentar