Velkommen

Hejsa menneske.. Du har hermed klikket dig ind på et meget farligt område. Nemlig min blog!
Jeg ville skynde mig væk hvis jeg var dig. Ellers bliver du bare fortryllet af mit kedelige liv som kommende stasminister.

- Astrid

fredag den 20. april 2012

Nr. 7

Vi skulle møde kl. 10:00 ;) Læksi! To tirmers matematik hvor jeg ikke fik lavet noget som helst, OVERHOVEDET. Bag efter havde vi hjemkundsskab. Det bliver en længere historie! Her kommer den:
Vi havde en irriterende vikar, Jonas eller Jens eller something. Vi har haft ham før. Der var han også frygtelig! Han respekterer os slet ikke, vi er bare nogle snotunger. Mille og jeg bliver meget flabede når vi er omkring ham :) Det er faktisk lidt sjovt.. Men han ånder os i nakken hele tiden og beder os om at gøre rent selvom vi er i gang med at lave mad!! Jeg kunner seriøst knække halsen på ham!! Det værste er at han er et eller andet betydningsfuldt på skolen.. Men jeg tror heller, at lærene kan lide ham. I hvert fald ikke dem jeg har snakket med. Anyway, så straffer han os hele tiden. Narrøv!!!

Nu er jeg mega træt og har hovedpine, men det går nok ;)
Er tilfreds med udfaldet af Paradise hotel :D



- Astrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar