Velkommen

Hejsa menneske.. Du har hermed klikket dig ind på et meget farligt område. Nemlig min blog!
Jeg ville skynde mig væk hvis jeg var dig. Ellers bliver du bare fortryllet af mit kedelige liv som kommende stasminister.

- Astrid

mandag den 12. marts 2012

Nr. 2

Anden dag!!!

Mandag er ikke lige den dejligste dag.. Hader mandage -_-'
Heldigvis ligger vi hård ud med at se lidt af Charlie and The Chocolate Factory i engelsk.
Så lige videre til fransk. Havde ikke lavet særlig mange af mine lektier, men det blev HELDIGVIS ikke opdaget. Jeg er måske kommet til at forsømme dem i liiidt lang tid :)
Dansk: varme op til projektopgave i næste uge.
Matematik: mere forberedelse til projektopgave og retning af lektier. Her havde jeg lavet dem ;)

Jeg er desværre rengøring i denne uge sammen med to andre.. SUPRISE!
Så her i dag bliver jeg så sat til at gå ned med mælkekassen og maden. Så husker jeg jo lige på at jeg også skal tage skraldespand. Fuck. Op til skraldespandene og finde ud af at mit "søde" hold har efterladt den STØRSTE af dem alle. Så tager jeg skraldespanden og går hele vejen uden om skolen og ind igen for at aflevere det der lorte mælk og mad. Ud igen til min cykel hvor jeg står i 5 min. og leder efter min nøgle, som jeg så finder i bunden af tasken.
IIIIHHH hvor var det irriterende!

Da jeg så kommer hjem har jeg overraskende meget energi. Så jeg spiller wii og laver mit fysik og afleverings matematik.. Nu er klokken 18:00. Bum, så er den dag næsten gået.


Det var alt herfra..

- Astrid
Lytter meget til den her fortiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar