Velkommen

Hejsa menneske.. Du har hermed klikket dig ind på et meget farligt område. Nemlig min blog!
Jeg ville skynde mig væk hvis jeg var dig. Ellers bliver du bare fortryllet af mit kedelige liv som kommende stasminister.

- Astrid

lørdag den 4. august 2012

You again

Jeg så filmen You again i går. Jeg er inde i en romantisk/komedie periode såååå..
Filmen handler om Marni Olivia Olsen (Kristen Bell) som kommer hjem til sin hjemby for at fejre hendes brors bryllup. Det viser sig så, at han er forlovet til Joanna Clark (Odette Yustman) som var meget ond mod Marni i skolen. Joanna lader som om hun ikke genkender Marni. Det pisser hende af og hun bliver mere og mere opsat på at få hende ned med nakken. Resten af hendes familie er desværre fuldstændig forblændet af hende. Marnis mor Gail Olsen (Jamie Lee Curtis) siger at hun bare skal glemme det og give hende en chance til. Den filosofi bliver dog brudt da Joannas tante kommer ind ad døren. Ramona Clark (Sigourney Weaver) var bedste veninder med Gail indtil Ramona pludselig ikke talte til hende. Ramona er blevt en meget succesfuld forretningskvinde og tjener styrtende.

Der sker selvfølgelig en masse ting, men den er egentlig ikke så sjov. Hvis du ikke gar andet at se er den okay. Jeg ved ikke rigtig hvem du skal holde med.. Højst sandsynligt Marni :) Men Joanna og Ramona virker heller ikke som meget onde personer.

3/5 stjerner herfra.


Astrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar