Velkommen

Hejsa menneske.. Du har hermed klikket dig ind på et meget farligt område. Nemlig min blog!
Jeg ville skynde mig væk hvis jeg var dig. Ellers bliver du bare fortryllet af mit kedelige liv som kommende stasminister.

- Astrid

tirsdag den 12. juni 2012

Dark Shadows

Okay det blev måske ikke til 'i morgen' som jeg skrev i mit sidste indlæg, men lev med det.

FARE FOR SPOILER!
LÆS IKKE VIDERE HVIS DU IKKE VIL VIDE HVAD DER SKER.
FORTÆLLER IKKE DET HELE MEN JEG KAN KOMME TIL AT LADE NOGET SLIPPE UD

Jeg var inde og se Dark shadows med Mille stortset lige efter den kom i biografen. Udfra traileren vidste jeg, at det var om en fyr som hed Barnabas Collins og han var en vampyr. Derudover optrådte hans familie som blev ledet af Elizabeth Collins. Samt en den heks der havde gjordt ham til en vampyr.

Min evalureing er ikke just positiv da jeg faktisk blev lidt skuffet. Den lagde ligesom op til, at være SUPER god, men det var den altså ikke. Jeg ved godt at man ikke skal have for høje forventninger..
Der var nogle spørgsmål man ikke fik svar på, som hvor er Elizabeth's mand og under hvilke omstændigheder den der lille drengs mor døde (hun blev druknet, meen). Det hele handlede om Barnabas og den der heks. Mere om bipersonerne tak! Lige pludseligvar Elizabeth's datter en varulv. Hvordan?
Slutningen stank. Den var for forudsigelig! Victoria bliver en vampyr sådan at hende og Barnabas kan leve sammen til evig tid. Originalt..

Dog hjalp det at dejlige Johnny Depp, fantastiske Michelle Pfieffer og søde Helena Bonham Carter er med! Jeg elsker de skuespillere :D  ¨







Næste gang vil jeg andmelde Men In Black III

- Astrid

1 kommentar:

  1. Jeg blev slet ikke skuffet på samme måde, selvom jeg vil give dig helt ret!:-D synes stadig den var god, haha.

    Og ja. Ingen havde jo forventet slutningen....... Og ja, varulvetingen.. Altså, cool nok! Men.. Hvorfor? Haha.. Ja. Mange punktummer..

    Uh, og ja. FJERN ORDBEKRÆFTELSEN!:33'

    SvarSlet