Velkommen

Hejsa menneske.. Du har hermed klikket dig ind på et meget farligt område. Nemlig min blog!
Jeg ville skynde mig væk hvis jeg var dig. Ellers bliver du bare fortryllet af mit kedelige liv som kommende stasminister.

- Astrid

torsdag den 7. juni 2012

Nr. 9

Hej.
Jeg har ikke skrevet i lang tid, fordi jeg ikke gad.
Men nu er jeg tilbage!
Jeg vil lave en mindre ændring. Jeg vil anmelde film og tv-serier. Det er meget mere mig end at skrive om mit liv.
Dog hvis der sker noget spændende vil jeg skrive om det. De indlæg vil være numre.
Ellers vil titlen være navnet på serien/filmen jeg skriver om. Jeg starter i morgen med at anmelde Dark shadows som jeg så med Mille for et stykke tid siden ;)

Nu vil jeg lige nævne 1. maj.
Jeg var i Fælledparken med mine forældre og høre Helle tale! Dejlig dag. Fri fra skole og dejligt vejr.
WUHUU XD




Hej hej
- Astrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar