Velkommen

Hejsa menneske.. Du har hermed klikket dig ind på et meget farligt område. Nemlig min blog!
Jeg ville skynde mig væk hvis jeg var dig. Ellers bliver du bare fortryllet af mit kedelige liv som kommende stasminister.

- Astrid

onsdag den 13. juni 2012

Men In Black III

Lad mig starte med at sige at jeg elsker Men In Black III!!

Men In Black handler om de to agenter K (Tommy Lee Jones) og J (Will Smith). De fanger rumvæsner og redder verden jævnligt.
I denne film skal vi på tidsrejse.
Rumvæsenet Boris er blevet sat i fængsel på månen. Der har han siddet i 40 år, og det var K der fik ham indespærrret. Boris vil have hævn. Derfor rejser han 40 år tilbage i tiden og dræber K.
Samtidig i vores tid kan J ikke forstå hvor K er blevet af. Han går til den  nye chef O (Emma Thompson) og spørger hende hvor K er blevet af. Der finder han udaf at K har været død i 40 år. Så begynder løjerne! J rejser tilbage i tiden og møder den yngre K (Josh Brolin).

Filmen er super god!! Jeg elsker den nye karakter O, hun er awesome ;)
Jeg håber på en til film, det snakker de nemlig om.

Den får 5/5 stjerner af mig.






Næste gang vil jeg skrive om Bones- kun den mest fantastiske serie EVER!!

Jeg er åben for forslag til film eller serier jeg skal se eller evaluere :D

Astrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar