Velkommen

Hejsa menneske.. Du har hermed klikket dig ind på et meget farligt område. Nemlig min blog!
Jeg ville skynde mig væk hvis jeg var dig. Ellers bliver du bare fortryllet af mit kedelige liv som kommende stasminister.

- Astrid

onsdag den 13. juni 2012

I LOVE BONES <3 <3 <3 <3 <3 <3

Jeg er totalt forelsket i Bones! Det er den bedste serie EVER!!!!!

Den handler om retsantropologen Dr. Temperance 'Bones' Brennan som bliver parret op med Special Agent Seeley Booth. Sammen med hendes overnaturlige intelligens og hans løvehjerte fanger de forbrydere. Derudover optræder Bones' team også, der består af Angela, Hodgins, Cam og forskellige interns. Psykologen Sweets optræder også.
Selvfølgelig er der noget sexual attention mellem Bones og Booth..:)

DE PASSER BARE SÅ FUCKING GODT SAMMEN!!!
Heldigvis er de jo fundet sammen og har får en dejlig lille datter <3 <3 Er det ikke nuttet?
Det er en serie som fortjener tusind priser og stor opbakning fra puplikummet!
Alle burde se det.

100/100 stjerner.

En anden god nyhed BONES ER TILBAGE PÅ TV3 DEN 19. JUNI!!!!!! AAAAAAHHHH..... WUHHUUUUUUU...
Okay jeg freaker lige nu <3 <3 <3 XD


Næste gang vil jeg skrive om Lie To Me.

Astrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar